Гарантія

1. Умови надання гарантії:

- Згідно закону України “Про захист прав Споживача” протягом 14 календарних днів підлягають заміні тільки шини, які не були в експлуатації або якщо під час шиномонтажу був виявлений явний брак заводу-виробника (гума не балансується, при накачуванні з'являються явні дефекти).

- Споживач має право обміняти тільки шини, товарний вигляд яких збережений, а також збережені споживчі властивостіі. Обов'язковою умовою є наявність товарного чека (товарної/транспортної накладної, касового чека) на шини. У разі відсутності таких шин на складі, продавець має право повернути оплачену споживачу суму.

- Перед отриманням обов'язково перевірте комплектування вашого замовлення (відповідність замовленої моделі, кількість, сезонність шин і т.д.), якщо було виявлено невідповідність потрібно оформити відмову від вантажу із зазначенням причин відмови. В іншому випадку компанія залишає за собою право відмовити в заміні.

2. Гарантійні умови не надаються, якщо:

- Якщо розмір шини не відповідає стандартній комплектації автомобіля, встановленої заводом-виробником, а також якщо експлуатація шини проводилася з порушенням рекомендацій заводу-виробника;

- Якщо товар має механічні пошкодження (окрім заводського браку) через вплив природних факторів, неправильного монтажу, демонтажу, технічного стану транспортного засобу, порізу, неправильного ремонту шин;

- Відсутні документи, що засвідчують можливість гарантійного обслуговування

- Якщо шини невірно зберігалися або термін їх зберігання перевищив 5 років.

3. Необхідні документи для гарантійного сервісу:

- Пред'явити фото пошкодженого товару;
- Гарантійний талон; 
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; 
- Документ, що засвідчує особу.

Для швидкого пошуку введіть 7 цифр (напр., 1956515 - ширина 195, профіль - 65, діаметр - 15)